Zwrot

1. Kupujący ma prawo zwrócić towar zakupiony w sklepie elize.pl do 14 dni od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.).

2. Aby zwrócić towar należy po zalogowaniu w historii zamówień przejść do szczegółów interesującego zamówienia, zaznaczyć zwracany produkt oraz dodać komentarz wyjaśniający powód zwrotu.

3. Po akceptacji zwrotu należy odesłać paczkę wraz z wydrukowanym lub odręcznie napisanym formularzem zwrotu na poniższy adres:
Elize
ul. Polna 34
08-450 Łaskarzew
Formularz zwrotu powinien zawierać następujące informacje: data zamówienia, numer paragonu, Imię i Nazwisko, adres, telefon, email, numer rachunku bankowego oraz nazwa banku (zwrot pieniędzy jest możliwy jedynie na rachunek bankowy), przyczyna zwrotu lub uwagi klienta oraz czytelny podpis.

4. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem.

5. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania, musi być pozbawiony zapachu oraz powinien zostać odesłany wraz z paragonem, a także wypełnionym formularzem zwrotu. Towar nie musi być odesłany w oryginalnym opakowaniu.

6. Zwrot należności odbywa się przelewem na konto bankowe podane na formularzu zwrotu. Zwroty wykonywane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

7. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.

8. Koszt zwrotu towaru ponosi Kupujący.

Wymiana

1. Wymiana zakupionego towaru jest możliwa wyłącznie poprzez skorzystanie z procedury ZWROTU i złożenia oraz opłacenia nowego, niezależnego zamówienia.

Reklamacja

1. Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem email: elize@elize.pl lub w formie pisemnej na adres Sklepu.

2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  • - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  • - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  • - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sklep zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

4. Sklep poinformuje Kupującego o sposobie rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni oraz zaproponuje rozwiązanie korzystne dla obu stron transakcyjnych. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.

5. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci wszelkie poniesione przez Kupującego koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.

6. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Kupującego, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.

7. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy Kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.

8. Reklamacji nie podlegają:

  • - naturalne zużywanie się produktu
  • - uszkodzenia mechaniczny
  • - wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
  • - odbarwienia - przemoczenia
  • - wszelkie zdobienia, takie jak cekiny, dżety, koraliki, aplikacje na tkaninie

9. Koszt odesłania reklamowanego towaru ponosi Kupujący.

10. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem lub usługą e-przesyłka. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera.